Enoki Beef Roll・Soba・Cold Tofu 金菇肥牛卷・蕎麥冷麵・冷豆腐

by - 凌晨12:04:00










我:「老頭兒!你放工幫我去吉吉島買絹豆腐啊!」
老頭兒:「咩來架?好特別架?」

詳細解釋5分鐘

老頭兒:「買普通豆腐唔得咩?」
我:「話你唔明就唔明啦!唔同架!」
老頭兒:「我又真係唔明WO!」

放工特登自己去買,做了下面的愛妻晚餐。
得到的評語是...........................................................「咪就係普通豆腐!」






材料

蕎麥麵     2人份

金菇肥牛卷
金菇         1包
肥牛         1盒約500g
牛油         20g

冷豆腐
絹豆腐      1盒

醬汁
鰹魚          20g
水              200g
日式醬油   2 TBSP
味啉           2 TBSP
  • 蕎麥麵依包裝上指示煮熟,大約5-6分鐘
  • 準備一大碗冰水,蕎麥麵煮熟後放到冰水中
  • 麵冷卻後瀝水,卷成小卷方便進食 (好明顯我完全無心機卷,所以賣相好差!)
-------------------------------
  • 在小鍋子放水,鰹魚,煮10分鐘後加入醬油,味啉
  • 小滾後關火,隔走鰹魚,倒到小碗中剩涼 (可以放入雪櫃)
-------------------------------

  • 肥牛買回來多數一條都好長,所以可以一開二,切到大約一隻手掌長
  • 金菇切走尾部,洗乾淨,數數肥牛有多少塊就分多少份啦
  • 金菇放到肥牛的一邊,卷卷卷卷
  • 在平底鍋放少少油
  • 將金菇肥牛卷放入,中火煎大約1分鐘就反面(這時表面應該有煎熟的啡色,金菇都開始軟下來)
  • 當兩面都變色後,在鍋的中間放入牛油
  • 轉一下平底鍋讓牛油流到每一個肥牛卷
  • 當鍋中的牛油都不見了就可以關火
-------------------------------
  • 最後將絹豆腐切成大約2吋厚
  • 輕輕放到剛才預備的冷麵汁中,表面可以加一些鰹魚碎,蔥碎
完成!


我認!我是覺得日本食品是有它的特別!不是說其他地方不好,只是我真心覺得每個地方的出產的食材的味道都不同。


最後我決定自己做豆腐!有夠特別了吧?!

You May Also Like

0 意見