Stewed Beef with Think Egg Noodles 牛腩撈粗

by - 晚上11:42:00



撈麵是老頭兒的「飛弗」,每一次到一
篤麵都會點。然後撈麵多數都會跟一碗上湯,而我永遠不知道那碗上湯的作用是什麼⋯⋯如果大家知道請告訴我。


這次為了有美味的牛腩,特意走到老遠的街市跟牛肉叔買。每次去街市的必講對白
啊叔:「啊妹要咩?」
本人:「靚仔有無OOO」(其實擺明已經掛在眼前)
啊叔:「梗係有!你要幾多?」
本人:「um....er....」
啊叔:「你幾多個人食?」
本人:「兩個!但係我要煮埋聽日番工,即係4個?」
啊叔:「得啦!咁多啦!」(舊肉係細到我一個人都唔夠食)
本人:「可唔可以要多D?」
重點問題來了!!!!
啊叔:「咁你要幾錢?」
心之聲:我怎會知道10蚊有幾大舊牛肉?🤑
然後多數最後係我毫無還擊之力下....啊叔都會切好👏🏻大舊肉比我....




白蘿蔔        1條 
牛坑腩        1條
蔥            1-2條
柱侯醬   3TBSP
冰糖        ~50g
八角            4粒 

粗麵        4人分

生抽     2TBSP 
蠔油     2TBSP
粟粉     1TBSP 



  • 白蘿蔔去皮洗淨,切成大塊。牛坑腩切成大塊,蔥切成段
  • 在鍋中放油,中大火,油滾後加入一半蔥段柱侯醬 
  • 炒炒炒炒
  • 炒香後放入牛坑腩,拌勻後加水,水份量剛剛蓋過牛腩就好了
  • 水滾後放入冰糖 ,八角。蓋上鍋蓋小火煮30分鐘
  • 之後關火什麼都不做等15分鐘
  • 之後再小火煮30分鐘,再焗住15分鐘
  • 然後下白蘿蔔再煮30分鐘,關火
  • 用另一個鍋水滾後放入粗麵,大約煮4-5分鐘,瀝乾水上碟
  • 回到牛腩鍋,加入調味料小火煮至濃度適合就OK啦

完成!

柱侯醬用這個,話說我都走了5間超市才找到

You May Also Like

0 意見